To kundeservicemedarbejdere til Midttrafik Kundecenter
Som kundeservicemedarbejder skal du vejlede Midttrafiks kunder personligt og via telefonen om rejsemuligheder, priser og billettering. Du skal også betjene kunder i det fysiske salg på Aarhus Rutebilstation. Du skal i perioder også kunne indgå i andre kundeservicefunktioner som at besvare skriftlige henvendelser på mail og Facebook.

Begge stillinger er på 31 timer med mulighed for at byde ind på flere timer i travle perioder. Den ene stilling er tidsbegrænset til 6 md.


Du skal påregne sene vagter med slut kl. 17.00 og 18.15.

Vores åbningstider er:
Mandag, onsdag og fredag kl. 8-16
Tirsdag og torsdag kl. 8-18

Du skal være god til kundeservice og kan lide at tale med mange forskellige mennesker. Det er en stor fordel, at du er rutineret IT-bruger, har kendskab til betalingsapps og rejseplanen. Derudover forventer vi, at du er udadvendt, har let til smil og er god til at kommunikere
både mundtlig og skriftligt og har god erfaring med kundeservice.

Du får gode kolleger, en grundig oplæring og en hverdag med fuld fart på.
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.

Ansøgning
Du kan søge stillingen ved at sende din ansøgning via linket nederst på siden.

Ansøgningsfrist er den 22. oktober 2021, kl. 12.00. Ansættelsessamtaler planlægges afholdt løbende.


Tiltrædelse er nu eller hurtigst muligt.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lone Winther på telefon 87 40 82 21.


Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.


Stillingen er ikke aktiv