Medarbejder til kundeorienteret sagsbehandling i Midttrafiks økonomiafdeling

Fascineres du af kommunikation i spændingsfeltet mellem økonomi og kundeservice? Kan du trives med sagsbehandling der har økonomisk betydning både for kunden og for Midttrafik? Så er du måske den profil vi søger som ny kollega til en faglig stærk afdeling med fokus på høj kvalitet og rettidig service?

Midttrafik søger en administrativ medarbejder til økonomiafdelingen, hvor de primære opgaver vil være sagsbehandling af kundehenvendelser relateret til økonomiske forhold.

Vi har mange spændende opgaver til dig

I Midttrafik ønsker vi at etablere et stærkt fagligt team der kan varetage henvendelser fra kunder vedrørende udstedte kontrolafgifter, afregning af rejser betalt med rejsekort samt egenbetaling indenfor flextrafik. Fælles for alle opgaverne er det økonomiske forhold mellem Midttrafik og kunden, og henvendelserne vil være både skriftlige og mundtlige.

Teamets kerneopgave er at kunne kommunikere med kunderne, men det er også vigtigt, at du forstår den økonomiske baggrund for henvendelserne. Hverdagen vil være alsidig da opgaverne løses i forskellige fagsystemer, og der vil være periodiske opgaver med karakter af økonomiadministration. Der vil kunne forekomme ad hoc regnskabsarbejde.

Vi har fokus på kunden i alle led, og derfor er det afgørende, at du har en kundeorienteret tilgang til opgaverne, idet dette er en forudsætning for at Midttrafik kan levere det bedste produkt til kunden og indgå i det bedste samarbejde med vores leverandører.

Du skal have erfaring med kundeservice eller tilsvarende opgaver, og skriftlig såvel som mundtlig kommunikation skal forekomme dig naturligt. Vi forestiller os, at du kommer med nogle års erfaring og har lyst til at lære nyt.

Derfor skal du:

· være kundeorienteret, og have lyst til at yde den bedste service til vores samarbejdspartnere.

· være fortrolig med Microsoft Office (Word og Excel)

· kunne kommunikere på engelsk både skriftligt og mundtligt

· være ansvarsbevidst og systematisk

· være serviceminded, omgængelig og have et godt humør – også når du møder en vanskelig kunde i en travl hverdag

· have gode samarbejdsevner, da du og dine kolleger har stor berøringsflade både eksternt og med den øvrige del af organisationen.

Du får gode kollegaer, og vi glæder os til at byde dig velkommen

Du bliver en del af en engageret og uhøjtidelig afdeling med masser af spændende opgaver og dygtige kolleger. Der er gode arbejdsforhold med blandt andet flextid, kantine- og frugtordning samt massageordning.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er torsdag den 4. november 2021. Stillingen kan søges via linket nederst på siden.

Samtaler forventes at blive tirsdag den 9. november


Tiltrædelse er hurtigst muligt, dog senest den 1. januar 2022.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Lone Litvak på telefon 87 40 82 92.

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Din nye arbejdsplads

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.

Stillingen er ikke aktiv