Barselsvikar til bestillingsmodtagelsen til Midttrafiks Flextrafik – Servicemindet og med fokus på kunderne

Er du fleksibel og serviceorienteret i din opgaveløsning, og kan du bevare overblikket og humøret i pressede situationer? Vil du være en del af en engageret afdeling med fokus på høj kvalitet og rettidig service, hvor fokus altid er på kunderne? Så er du måske Midttrafiks nye barselsvikar til bestillingsmodtagelsen i Flextrafik.

Midttrafiks Flextrafik søger medio marts 2021 en barselsvikar 37 timer pr. uge til Flextrafiks Servicecenter.

Hos Midttrafik brænder vi for, og arbejder kontinuerligt med at forbedre og udvikle flextrafikken og den kollektive trafik og samtidig skabe gode kundeoplevelser.

Region Midtjylland bruger bl.a. Midttrafik til at udføre den siddende Patientbefordring og for kommunerne koordinerer vi mange special- og fællestransporter.

Flextur og Flexbus er en del af den kollektive trafik f.eks. i tyndt befolkede områder.


Flextrafik koordinerer i alt ca. 1.000.000 ture om året.

Jobprofil
Din opgave er – i samarbejde med 12 kolleger samt studentermedhjælpere - telefonisk modtagelse af kørselsbestillinger fra kunder. Det gælder alle bestillinger inden for handicapkørsel, Flextur og Flexbus. Du opretter samtidig alle bestillingerne i vores it-system PLANET. Du skal sætte dig ind i og være opdateret på rejseregler og – bestemmelser og kan omsætte din viden til konkret og kompetent vejledning af vores kunder. Du skal ligeledes kunne yde kompetent vejledning til vores kunder omkring digitale løsninger, herunder onlinebestilling.

Vores forventninger
Du er begejstret og engageret, og du trives bedst i en travl og omskiftelig hverdag, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok.

· Du brænder for at yde god kundeservice

· Du er indstillet på at indgå i en vagtplan i tidsrummet mellem kl. 07.50 – 16.10 på alle hverdage

· Du har erfaring fra et call center og/eller anden kundevendt funktion, hvor telefonisk betjening af kunder er omdrejningspunktet

· Det er en betingelse at du har god IT-forståelse, da jobbet bl.a. indebære vejledning i brug af Flextrafiks online og app bestilling

· Du har rigtig gode kommunikationsevner, og kommunikerer positivt og sætter en ære i, at sikre at vores kunder altid får en god oplevelse.

· Du kan begå dig i forhold til mange forskellige aktører

· Du er positiv i din udstråling, din adfærd og kommunikation, og kan bevare overblikket og det gode humør i pressede situationer.

· Du er selvstændig, træffer hurtige og korrekte beslutninger og tør tage ansvar for opgaverne

· Du bidrager konstruktivt til det gode samarbejde – både internt og eksternt

Vi tilbyder
Du bliver en del af et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige kolleger. Der er gode arbejdsforhold med blandt andet frugt- og kantineordning, massageordning – pt. suspenderet grundet Covid-19.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst med KL.

Ansøgning
Stillingen kan søges via linket nederst på siden.

Ansøgningsfrist er den 29. januar 2021, kl. 12.00. Ansættelsessamtaler planlægges afholdt i uge 5/6.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Merete Lundgaard Nielsen på telefon 87 40 83 14.

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er 125 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.


Stillingen er ikke aktiv