Midttrafik søger en skarp og alsidig AC medarbejder

Ønsker du at være en del af en uformel og udviklingsorienteret arbejdsplads, der lægger vægt på høj faglig standard, professionalisme og ikke mindst arbejdsglæde? Midttrafik søger en fultids AC medarbejder til en fast stilling i afdelingen Kontrakter og IT. Dine to hovedopgaver bliver at gennemføre udbud og sikre at Midttrafiks politik og retningslinjer for arbejdet med persondata efterleves. Men der ligger mange flere spændende opgaver til dig, der kan og vil.

Dine arbejdsopgaver
Du vil få ansvar for selvstændigt at gennemføre udbud af kollektiv trafik i tæt dialog med Midttrafiks ejere, kommunerne i Region Midtjylland. Hvert udbud er et projekt i sig selv, som du med tiden selv varetager fra A-Z. Da vi er et fagligt bredt funderet team med stor erfaring, vil du naturligvis få kvalificeret sparring fra dine nærmeste kolleger. Vi forventer ikke, at du har erfaring med udbud eller busdrift, men du skal være positivt indstillet på at blive godt bekendt med begge områder.

Du bliver omdrejningspunktet for hele organisationens arbejde med løbende at sikre korrekt behandling af borgernes personfølsomme oplysninger. Som følge af den nye persondataforordning har Midttrafik over de seneste to år opgraderet sine IT-systemer og implementeret nye processer, som løbende skal kontrolleres, revideres og efterprøves. I et tæt samarbejde med IT-Servicedesken får du ansvaret for at sikre, at Midttrafiks politik og retningslinjer for arbejdet med persondata efterleves i hele organisationen og hos eksterne samarbejdspartnere.

Du får herudover en bred vifte af forskellige opgaver og projekter af både fast og midlertidig karakter. Dette kan for eksempel omfatte udarbejdelse af aftaler med samarbejdspartnere, gennemførelse af forsøg indenfor kollektiv trafik, behandling af aktindsigter og repræsentation af Midttrafik i tværfaglige samarbejdsfora.

Afdelingen
Du bliver medarbejder i afdelingen for Kontrakter og IT. Afdelingen varetager alle typer af udbud for Midttrafik samt sikrer kontraktopfølgning overfor flere leverandører. Herudover yder afdelingen forskellige typer af bistand til resten af organisationen, blandt andet i sager af juridisk karakter. Endelig har afdelingen ansvaret for Midttrafiks IT-Servicedesk, der yder alle typer af IT-support til Midttrafiks medarbejdere.

Kontrakter og IT består af 10-12 dygtige og engagerede medarbejdere. Afdelingen er kendetegnet ved en uformel omgangstone, plads til forskellighed og en kontinuerlig søgen efter at forbedre, hvor det er muligt. Dine idéer er også velkomne.

Du vil i forbindelse med udførelsen af dine arbejdsopgaver komme til at arbejde tværgående med en bred berøringsflade til direktion, ledere og medarbejdere i hele Midttrafik. Der er derfor gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

Dine faglige kvalifikationer
· Du har en relevant uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau, fx cand.merc., cand.jur. eller lignende
· Du er fra tidligere vant til at projektlede og håndtere komplekse problemstillinger
· Du er tryg ved brugen af IT i alle afskygninger, og mestrer Excel på højt niveau
· Du har en god forretningsforståelse, der gør dig i stand til hurtigt at gennemskue og effektivere forretningsgange
· Du har en struktureret tilgang til dine opgaver, der giver dig et stort overblik og overskud
· Du er god til at kommunikere på mange niveauer og kan formidle budskaber til såvel politikere og direktion som til små vognmænd
· Erfaring med udbud og/eller kollektiv trafik er et plus, men ikke et krav

Dine personlige egenskaber
· Du har gennemslagskraft og gå-på-mod i en hektisk hverdag
· Du arbejder selvstændig og pligtopfyldende, så deadlines og aftaler altid overholdes
· Du har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver og omstillingsparat i alle henseender
· Du er serviceorienteret overfor dine omgivelser og har in mente, at hos Midttrafik er kunden i centrum i opgaveløsningen
· Du er fyldt med engagement og bidrager med godt humør i hverdagen

Vi tilbyder
Du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige kolleger og masser af spændende opgaver. Der er gode arbejdsforhold med blandt andet flextid, kantine- og frugtordning m.m.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.


Ansøgning og ansættelse
Stillingen kan søges via linket nederst på siden.

Ansøgningsfrist er den 7. november 2018 kl. 12.00. Starttidspunkt er den 1. januar 2019 eller snarest derefter.

Midttrafik samarbejder med en ekstern konsulent i rekrutteringsprocessen.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til funktionsleder, Thomas Dalgaard Mikkelsen på tlf. 22 77 34 93, tdm@midttrafik.dk.


Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik


Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er 125 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.

Stillingen er ikke aktiv