Proces- og projektkonsulent – forretningsorienteret og med fokus på procesoptimering


Midttrafik søger forretningsorienteret projektkonsulent, som brænder for kunder, procesoptimering og systemer. Er du struktureret og vedholdende - og kan du bevare overblikket og humøret i pressede situationer? Så kan du være vores nye kollega.

Vi har fokus på kunden i alle led, og derfor er det afgørende, at du har en kundeorienteret tilgang til opgaverne, idet dette er en forudsætning for at Midttrafik kan levere det bedste produkt til kunden og indgå i det bedste samarbejde med vores leverandører.

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er 117 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også et fagligt inspirerende miljø.


Jobbet
Til vores Kundeserviceafdeling søger vi en proces- og projektkonsulent, som kan være med til at drive udviklingen til fordel for vores kunder og samarbejdspartnere. Du vil indgå i et team af kompetente kolleger, som arbejder med kundevendte projekter i Midttrafik. Du kommer til at arbejde tværgående og have en bred berøringsflade med ledere og medarbejdere i hele Midttrafik.

Dine arbejdsopgaver vil være at gennemføre projekter og forbedringer fra start til slut. Du udarbejder beslutningsoplæg og sikrer med udgangspunkt i disse, at opgaverne implementeres og forankres i organisationen. Du arbejder konstant på at forbedre og videreudvikle processer og systemer. Du har fokus på at udvikle kundeoplevelsen, og følger op på at forbedringer forankres i organisationen.


Dine primære arbejdsopgaver vil være

· At udarbejde gennemarbejdede indstillinger og beslutningsgrundlag
· Forenkle processer fra salg til leverance
· Identificere potentielle forbedringsmuligheder
· Evaluere og optimere løsninger og processer


Din baggrund
Vi vægter højt, at du har erfaring fra en lignende rolle i en service- og projektorienteret funktion, hvor du har arbejdet med projekter og procesoptimering. Herudover er det vigtigt, at du har erfaring med analyse, udarbejdelse af beslutningsoplæg og projektplaner. Du har et godt kendskab til brug af Excel, samt et vist teknisk kendskab/flair for teknik, som gør det muligt at føre en god og vedholdende dialog med leverandører og samarbejdspartnere.

Som person er du målrettet og resultatorienteret. Du er vedholdende og god til at samarbejde. Du sikrer opfølgning på igangsatte initiativer. Vi forventer, at du er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. Herudover forventer vi at:

  • Du har en relevant videregående uddannelse.
  • Du har flere års erfaring med ledelse af projekter og har tidligere arbejdet med procesoptimering og løbende forbedringer.
  • Du har en solid værktøjskasse indenfor projektledelse og procesarbejde og har vist at du kan omsætte det til praksis.
  • Du er vant til at arbejde tværgående med interne og eksterne interessenter på mange niveauer
  • Du arbejder systematisk og analytisk og har blik for de fleksible løsninger
  • Du er i stand til at udvælge og præsentere relevante fakta overfor forskellige typer af beslutningstagere
  • Du bevarer overblikket uden at kende alle detaljer
  • Du motiveres af komplekse problemstillinger


Du trives med forandringer, og arbejder selvstændigt med dine projektopgaver. Du sætter en ære i faglighed og høj kvalitet. Du er fokuseret og sikrer at løsninger dybde implementeres. Det er således helt naturligt for dig at have målrettet opmærksomhed på projekters tid, pris og kvalitet.


Vi tilbyder
Du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige kolleger og masser af spændende opgaver. Der er gode arbejdsforhold med blandt andet flextid, kantine- og frugtordning, massageordning.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Der er mulighed for kvalifikationstillæg.


Ansøgning
Stillingen kan søges ved at klikke på Søg stilling.

Ansøgningsfrist er den 16. november 2015 kl. 12.00. Starttidspunktet er hurtigst muligt, og senest 1. januar 2016.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 19. og 20. november 2015.

I rekrutteringsprocessen samarbejder Midttrafik med en ekstern konsulent til udarbejdelse af profiltest. Testen vil blive foretaget imellem 1. og 2. samtale.


2. samtale forventes afholdt den 26. november om eftermiddagen.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mikkel Degn på telefon 51 20 20 66.

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på Facebook.com/midttrafik.dk

Stillingen er ikke aktiv