25 timers stilling som trafikstyrer ved Midttrafik

Har du et udpræget servicegen - og trives du med telefonbetjening og daglig kontakt med mange forskellige mennesker? Så lærer vi dig resten.

Flextrafik har ansvaret for udbud, planlægning og udførsel af bestilt kørsel for kommuner og regioner. Vi arbejder bl.a. med Præhospitalet Region Midtjyllands siddende patientbefordring, handicapkørsel, Flextur, kommunale kørselsordninger og fleksible kollektive trafiktilbud.

Jobbet
Som trafikstyrer ved Midttrafik, har du sammen med et team på 15 kollegaer i Midttrafiks Driftscenter for Flextrafik, ansvaret for at sikre, at Midttrafiks kunder bliver transporteret rettidigt, samt efter gældende regler og retningslinjer.
Du er sammen med resten af teamet i Driftscenteret kontaktperson for både kunder, bestillere og leverandører.

Vi bruger kørselskoordineringsprogrammet PLANET, og det skal vi nok sætte dig ind.

Dine primære opgaver vil være:

· At overvåge driften i Flextrafiks Driftscenter
· At besvare opkald fra kunder, leverandører og bestillere, som udgør ca. 90 % af jobfunktionen
· At kommunikere ubesværet og servicemindet med kunder, leverandører, chauffører og bestillere pr. mail og telefon
· Tage imod kundebestillinger i mindre omfang

Hvem er du?

· Du er positiv i din udstråling, din adfærd og kommunikation og motiveres af, at sikre at Midttrafiks kunder altid får en god oplevelse
· Du træffer hurtige og korrekte beslutninger, og tør tage ansvar for opgaverne i en kompleks hverdag, hvor overblik er et nøgleord
· Du har gode samarbejdsevner og fokus på kvalitet i opgaveløsningen. Du bidrager positivt til teamet med forbedringsforslag, for at fremme kvaliteten
· Du er vant til at arbejde med IT og god til at sætte dig ind i regler, retningslinjer og procedurer og følger dem i det daglige arbejde, ligesom det er naturligt for dig at bidrage til optimering og forbedringer generelt

Du får byens bedste kollegaer, som glæder sig til at tage godt imod dig

Som vores nye kollega får du:
· et spændende og udfordrende arbejde
· et uhøjtideligt og godt arbejdsmiljø
· gode kolleger, som er en kombination af fastansatte medarbejdere og studentermedhjælpere
· gode løn- og ansættelsesvilkår
· Der kan forekomme rådighedsvagter på helligdage
· frugt-, kantine- og massageordning og betalt frokostpause.

I Flextrafik indgår alle trafikstyrere i en vagtplan i tidsrummet mellem kl. 05.50 og kl. 17.09 på hverdage.

Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomsten mellem KL og HK/Kommunal. Arbejdstiden vil være fordelt med 5 timer pr. dag mandag – fredag.

Ansøgning
Stillingen søges via linket nederst på siden

Ansøgningsfrist: 6. januar 2023 senest kl. 16.00.

Tiltrædelse: 1. marts 2023 eller efter aftale.


Der afholdes løbende samtaler.

Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte Faglig koordinator Lis Møller på telefon: 8740 8280 eller på mail: lmm@midttrafik.dk.

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

___________________________________________________________________________

Om Midttrafik

Midttrafik udfører årlige ca. 1.000.000 Flextrafik ture. Flextrafik består af flere forskellige lukkede og åbne kørselsordninger, som samlet koordineres i PLANET systemet, ud fra kundernes behov.
Flextrafik består af visiteret siddende patientbefordring, kommunalkørsel og
Handicapkørsel, samt Flextur, Flexbus og Plustur som alle er et supplement til den kollektive trafik.
Hos Midttrafik brænder vi for, og arbejder hele tiden på, at forbedre og udvikle flextrafikken og den kollektive trafik, samtidig med at vi skaber gode kundeoplevelser i høj kvalitet.

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 140 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.


Stillingen er ikke aktiv