Medarbejder til Kundeservice
Vil du være en del af et engageret team, hvor der altid er fokus på kunderne og deres oplevelser? Så er denne stilling noget for dig.
Midttrafik søger en udadvendt og servicemindet administrativ medarbejder, der motiveres af at yde god kundeservice. Du skal være dygtig til at kommunikere med kunderne via mail, Facebook og evt. chat.
Der er tale om en alsidig stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen er tidsbegrænset til 2 år.
Om stillingen
Du vil komme til at arbejde i Kundeserviceafdelingen hos Midttrafik, med placering på hovedkontoret. Her håndteres sagsbehandlingen af alle skriftlige henvendelser, samt en smule telefonisk support.
Dine primære opgaver vil være:
·
Besvarelse af kundehenvendelser - Dette indebærer primært klager men også en del spørgsmål til driften
·
Support af kunder i forhold til Midttrafiks apps
·
Besvarelse af facebookhenvendelser
·
Diverse administrative opgaver herunder håndtering af hovedpostkasse og afløsning i reception.
Din baggrund
Det er meget vigtigt for os, at kunderne oplever kontakten med os som professionel og i øjenhøjde. Vi kan ikke altid give kunden ret, men vi kan imødekomme kundens oplevelse – det er et af de vigtigste arbejdsredskaber vi har. Derfor forventer vi, at du er yderst serviceminded, empatisk og positiv.
Du bliver en del af et mindre team, hvor fleksibilitet og omstillingsparathed er vigtigt. Vi forventer, at du proaktivt og selvstændigt løser opgaverne, og at du ved hjælp af din gode struktur kan bevare overblikket, også i travle perioder.
Du har en relevant kontoruddannelse og erfaring fra en lignende stilling. Vi vægter det højt, hvis du har arbejdet med Kundeservice, hvor salg ikke er en del af jobbeskrivelsen. Du er vant til at arbejde med IT, og du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Du skal også kunne beherske engelsk på øvet niveau.
Vi tilbyder
Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Midttrafik er inde i en digital udvikling, med fokus på at udvikle og forbedre kundevendte og interne digitale redskaber og platforme.
Du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige kolleger og masser af spændende opgaver.
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.
Ansøgning
Lyder det som en stilling for dig? Så send en ansøgning til os, senest d. 20. oktober kl. 12. Ansættelse ønskes hurtigst muligt.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Laura Thomsen på mail
lat@midttrafik.dk
eller tlf. 87 40 83 55
Stillingen er ikke aktiv