Midttrafik søger en kollega til Kundeservice

Har du erfaring med Kundeservice, og brænder du for at give kunden den bedste oplevelse hver gang? Så kan du gøre en forskel i Midttrafik.

Vi søger en medarbejder til vores Kundeservice. I samarbejde med dine kolleger i teamet, spiller du en vigtig rolle i forhold til at levere god service til vores kunder.

I Kundeservice besvares alle kundehenvendelser – fra generelle spørgsmål om billetpriser til klager over forsinkelser. Din vigtigste opgave bliver at sikre, at vores kunder får svar på deres spørgsmål og en god oplevelse, når de henvender sig på telefon, personligt eller mail.

Vi søger en dygtig, udadvendt og serviceminded medarbejder, som har gåpåmod og bidrager til at holde humøret højt, på trods af potentielt vanskelige henvendelser.

Har du flair for god kundeservice, og har ovenstående fanget din interesse, så er det måske dig vi mangler?

Som kundeservicemedarbejder skal du:

  • Varetage telefonekspedition
  • Besvare skriftlige kundehenvendelser, herunder også via Facebook
  • Deltage i salg og vejledning på Aarhus Rutebilstation og når vores mobile kundeservice rykker ud (Kørekort er et krav og du skal være tryg ved at køre bil)
  • Deltage i administrative opgaver

Din baggrund og profil

  • Du skal have en relevant uddannelse og erfaring fra en lignende stilling, hvor kundeservice har været omdrejningspunktet i dit arbejde
  • Du er udadvendt og trives med at vejlede kunder – både telefonisk, personligt og skriftligt. Det er vigtigt, at du kan begå dig på dansk og engelsk
  • Du trives i en travl og omskiftelig hverdag, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok
  • Du har et smil på læben, når du møder kunderne og kollegaer
  • Du har god IT-forståelse, og er fortrolig med Facebook

Vi tilbyder:

  • Et inspirerende arbejdsmiljø med dygtige kolleger, hvor der er plads til faglig sparring
  • Et spændende job på en arbejdsplads med glade medarbejdere
  • En grundig oplæring, hvor du ikke vil blive overladt til dig selv
  • En stilling, hvor du som en af de første får kendskab til, hvad vores kunder oplever
  • Løn- og ansættelsesforhold som følger gældende overenskomst

Ansøgning

Vi mangler dig, så send os meget gerne dit CV hurtigst muligt. Vi behøver ikke en ansøgning, men du skal sammen med dit CV medsende dine svar på nedenstående spørgsmål via linket nederst på siden:

  • Hvorfor har du netop søgt denne stilling, og hvad finder du mest interessant ved rollen?
  • Hvordan vil du skabe god service overfor vores kunder?
  • Hvordan vil tidligere kollegaer og kunder beskrive dig?
  • Hvilken erfaring har du med telefonisk, personligt og skriftlig kommunikation med kunder?
  • Hvilken type ledelse og leder bringer det bedste frem i dig?
  • Hvordan bidrager du til godt kollegaskab i afdelingen?
  • Hvilke IT-kompetencer kan du bidrage med?

Stillingen er tidsbegrænset til et år. Opstart er hurtigst muligt.

Ansøgningsfristen er 11. oktober 2024 kl. 12.00. Vi holder dog løbende samtaler.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Emma Købke Rager på telefon 87 40 82 74 eller på mail
ekr@midttrafik.dk.

Om din nye arbejdsplads

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.

Læs mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk. Du kan også følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik



Søg stilling