Bestillingsmodtagere til Midttrafiks Flextrafik

Er du serviceminded og brænder for at gøre en forskel? Hos Midttrafik arbejder vi hver dag for at levere høj kvalitet og skabe gode kundeoplevelser. Vi søger to engagerede medarbejdere til vores bestillingsmodtagelse i Flextrafik, hvor du får mulighed for at bidrage til, at borgerne i Region Midtjylland får den bedste service. Vil du være med til at gøre en forskel og samtidig udvikle dig i et dynamisk og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø? Så er det måske dig, vi har brug for.

Du får mulighed for at arbejde i en dynamisk afdeling med dygtige og hjælpsomme kollegaer, hvor samarbejde og trivsel er i højsædet. Du vil spille en central rolle i at sikre, at vores kunder får den bedste oplevelse, når de bestiller kørsel og søger vejledning om Flextrafik.

Vi har to nyoprettede deltidsstillinger på hhv. 25 og 31 timer, som vi ønsker besat fra 1. marts 2025 (eller snarest derefter). Stillingerne er ”flyver” stillinger, hvilket vil sige, at du ikke indgår i et fast vagtrul, og så vidt muligt skal dække ydervagter i forbindelse med ferieafvikling mv. i afdelingen.

Som bestillingsmodtager vil du være den første kontakt for vores kunder, der ønsker at bestille handicapkørsel, flextur eller flexbus. Ligeledes udgør en stor del af jobbet information og vejledning om kørselstyper og rejseregler samt hjælp til at benytte Midttrafiks forskellige digitale bestillingsplatforme. Du arbejder tæt sammen med et team af 12 kolleger og en studentermedhjælper for at sikre, at alle bestillinger bliver håndteret korrekt og effektivt.

Vi tilbyder

  • Muligheder for faglig udvikling. Du vil få den nødvendige oplæring og opdatering på rejseregler og bestillingsplatforme, så du kan give kunderne den bedste vejledning.
  • Forudsigelig arbejdstid. Du får arbejdstider mellem kl. 7.50 og 16.10 på hverdage, og du kender din vagtplan en måned forud. Det giver dig mulighed for at planlægge din tid og skabe en god balance mellem arbejdsliv og fritid.
  • Gode kollegaer og et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Hos Midttrafik vægter vi trivsel højt, og du bliver en del af et team, der hjælper hinanden og arbejder sammen mod fælles mål.
  • Vi tilbyder løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, samt kantineordning.

Din baggrund

  • Erfaring med kundeservice: Du har erfaring med telefonisk betjening og har tidligere arbejdet med kunder.
  • IT-kendskab: Du har flair for at arbejde med IT-systemer og kan hurtigt sætte dig ind i nye digitale værktøjer og platforme. Du er god til at formidle viden.
  • Serviceorienteret: Du brænder for at yde god kundeservice og kan kommunikere positivt og kompetent. Du evner at sætte dig i kundens sted og skabe en god oplevelse, selv i pressede situationer.
  • Fleksibilitet og samarbejdsevne: Du er positiv og hjælpsom, og du trives i en arbejdsdag med højt tempo. Du bidrager aktivt til et godt samarbejde både internt og eksternt.

Er du klar til at gøre en forskel? Får du energi af at yde den bedste service og samtidig trives i et stabilt, men travlt miljø? Så send os din ansøgning.

Ansøgning

Stillingen søges via linket nederst på siden.

Ansøgningsfrist er den 20. januar 2025 kl. 12.00.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Merete Lundgård Nielsen på telefon 87 40 83 14 (mandag-fredag kl. 8.00-14.00).

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.

Søg stilling