Medarbejder til billetkontroladministrationen

Vil du være en del af en engageret og fagligt stærkt afdeling med fokus på høj kvalitet og rettidig service? Så er denne stilling noget for dig
Midttrafik søger en administrativ medarbejder på 37 timer i billetkontroladministrationen til sagsbehandling af kundehenvendelser.


Vi har mange spændende opgaver til dig
Midttrafik søger en administrativ medarbejder i billetkontroladministrationen, der hovedsageligt skal varetage besvarelse fra kunder som har modtaget en kontrolafgift. Henvendelserne er både skriftlige og mundtlige.
Du vil også skulle lavere lettere regnskabsarbejde som bl.a. indbefatter opfølgning på ubetalte afgifter.
Du refererer til økonomichefen og bliver en del af et team på 17 dedikerede kollegaer, hvor der er god mulighed for sparring omkring opgaverne.

Vi har fokus på kunden i alle led, og derfor er det afgørende, at du har en kundeorienteret tilgang til opgaverne, idet dette er en forudsætning for at Midttrafik kan levere det bedste produkt til kunden og indgå i det bedste samarbejde med vores leverandører.

Du skal have erfaring med kundeservice eller lignende. Vi forestiller os, at du kommer med nogle års erfaring og lyst til at lære nyt.

Derfor skal du:
· være kundeorienteret, og have lyst til at yde den bedste service til vores samarbejdspartnere.

· være fortrolig med Microsoft Office (Word og Excel)

· kunne kommunikere på engelsk både skriftligt og mundtligt

· være ansvarsbevidst og systematisk

· kunne håndtere vanskelige kunder, være serviceminded og omgængelig og have et godt humør

· være robust og kunne håndtere pressede arbejdssituationer.

· have gode samarbejdsevner, da du og dine kolleger har stor berøringsflade både eksternt med Midttrafiks leverandører og med den øvrige del af organisationen.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i Teamshare ESDH

Du får gode kollegaer, og vi glæder os til at byde dig velkommen

Du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt team med dygtige kolleger med hver deres speciale og masser af spændende opgaver. Der er gode arbejdsforhold med blandt andet flextid, kantine- og frugtordning, massageordning m.m.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er fredag den 10. september 2021. Stillingen kan søges via linket nederst på siden.

Tiltrædelse er hurtigst muligt, dog senest den 1. oktober 2021.


Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef Lone Litvak på telefon 87 40 82 92.

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Din nye arbejdsplads
Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er 125 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også et fagligt inspirerende miljø.


Stillingen er ikke aktiv