Marketingkonsulent med bred profil

Midttrafik kommunikerer hver dag til tusindvis af kunder i bus, tog, letbane og flextrafik. Vi søger en kollega, der har erfaring med markedsføring og information, der kan planlægge i detaljen og har kendskab til at arbejde med de mange forskellige kundegrupper, der benytter den kollektive trafik. Du bliver en del af direktionssekretariatet i Midttrafik, hvor du vil indgå i et fagligt fællesskab med kolleger inden for en række forskellige fagområder.

Om jobbet

I Midttrafik kommunikerer vi med kunderne på mange måder. Vi laver årligt en række kampagner om vores produkter og services, og vi laver informationsmateriale til kunderne i tæt samarbejde med andre afdelinger og kommunerne. Du kommer til at varetage alle opgaver i processen fra idéudvikling til planlægning og udførelsen i samarbejde med interne afdelinger og eksterne bureauer - og du sikrer en rød tråd på tværs af indsatserne.

I arbejdet som marketingkonsulent er opgaverne bl.a.:

- Gennemførelse af informationsindsatser og kampagner

- Udarbejdelse af interne kampagneoplæg og samarbejde med eksterne bureauer

- Daglig drift og udvikling af midttrafik.dk

- Kvalitetssikring af skriftlige materialer og rådgivning til interne og eksterne samarbejdspartnere om information og markedsføring

- Diverse ad hoc-opgaver


Stillingen er pt. på ca. 34 timer om ugen og vil fra november 2024 være 30 timer om ugen.

Om dig

Du har erfaring med at arbejde med kampagner og informationsmaterialer til mange forskellige målgrupper, og du har et solidt fagligt fundament inden for marketing.

Du er:

- God til at planlægge og skabe overblik

- Vant til at arbejde både strategisk og ned i detaljen

- Dygtig til at sætte dig ind i nye produkter og serviceydelser, hvor du formår at se tingene fra kundens perspektiv - og formår at kommunikere om det på en enkel og letforståelig måde

- Vant til at arbejde med markedsføring, og du er samtidig ikke bange for at løfte andre typer opgaver, som der måtte være brug for, fx udarbejdelse af præsentationer, notater, holde oplæg og deltage i tværgående opgaver i Midttrafik

Det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde med markedsføring inden for kollektiv trafik.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er 5. april, kl. 12.00. Stillingen søges via linket nederst på siden.

Ansættelsessamtaler finder sted den 18. april

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Bodil L. Møller på telefon 87 40 82 04 eller på mail blm@midttrafik.dk.

Om Midttrafik

I Midttrafik er kunden i fokus i alle led, og det er afgørende, at du er kundeorienteret og serviceminded.
Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse.

Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører, om vi gør det godt nok. Du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige kolleger og spændende opgaver.

Læs mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk. Du kan også følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik



Stillingen er ikke aktiv