Midttrafik søger to medarbejdere til Kundeservice

Har du erfaring med Kundeservice, og har du lyst til at gøre en forskel for Midttrafiks kunder?

I samarbejde med dine kolleger i teamet, spiller du en vigtig rolle i forhold til at levere god service til vores kunder.

I Kundeservice besvares alle kundehenvendelser – fra generelle spørgsmål om billetpriser til klager over forsinkelser. Din vigtigste opgave bliver at sikre, at vores kunder får svar på deres spørgsmål og en god oplevelse, når de henvender sig på telefon, mail eller personligt.

Vi søger en dygtig, udadvendt og serviceminded administrativ medarbejder, som har gåpåmod og bidrager til at holde humøret højt, på trods af potentielt vanskelige henvendelser.

Har du flair for god kundeservice, og har ovenstående fanget din interesse, så er det måske dig vi mangler?

Som kundeservicemedarbejder skal du:

· Besvare skriftlige kundehenvendelser, herunder også henvendelser via Facebook.

· Deltage i salg og vejledning, når vores mobile kundeservice rykker ud (Du skal have kørekort).

· Hjælpe til med telefonekspedition.

· Følge aktivt op overfor vores eksterne samarbejdspartnere.

Din baggrund og profil

· Du skal have en relevant uddannelse og erfaring fra en lignende stilling, hvor skriftlig kundeservice har været omdrejningspunktet i dit arbejde.

· Du er udadvendt og trives med at vejlede kunder – både skriftligt, telefonisk og personligt. Det er vigtigt, at du kan begå dig på dansk og engelsk.

· Du skal være god til skriftlig kommunikation og du formår at tilpasse din kommunikation til forskellige kundeprofiler og situationer.

· Du har god IT-forståelse, og er fortrolig med Facebook.

· Du trives i en travl og omskiftelig hverdag, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok.

· Du er udadvendt og har et smil på læben, som dine kolleger såvel som kunder vil blive mødt af.

Vi tilbyder:

· Et inspirerende arbejdsmiljø med dygtige kolleger, hvor der er plads til faglig sparring.

· Et spændende job på en arbejdsplads med glade medarbejdere og flere personalegoder, herunder flextid og hjemmearbejde.

· En grundig oplæring, hvor du ikke vil blive overladt til dig selv.

· En stilling, hvor du som en af de første får kendskab til, hvad vores kunder oplever.

· Løn- og ansættelsesforhold som følger gældende overenskomst.

Ansøgning

Vi mangler dig, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Ansøgningsfristen er 11. april, kl. 12.00. Vi holder løbende samtaler.

Rekrutteringen sker i samarbejde med en ekstern konsulent.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Emma Købke Rager på telefon 87 40 82 74 eller på mail
ekr@midttrafik.dk.

Om din nye arbejdsplads

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.

Læs mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk. Du kan også følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Stillingen er ikke aktiv