Kundeservicemedarbejdere til Midttrafik Kundecenter
Som kundeservicemedarbejder skal du vejlede Midttrafiks kunder personligt og via telefonen om rejsemuligheder, priser og billettering. Du skal også betjene kunder i det fysiske salg på Aarhus Rutebilstation.
Begge stillinger er tidsbegrænset til et år. De to stillinger er henholdsvis på 25 timer og 31 timer med mulighed for at byde ind på flere timer i travle perioder.

Du skal påregne sene vagter med slut kl. 17.00 og 18.15.


Vores åbningstider er:
Mandag, onsdag og fredag kl. 8-16
Tirsdag og torsdag kl. 8-18

Du skal være god til kundeservice og kan lide at tale med mange forskellige mennesker. Det er en stor fordel, at du er rutineret IT-bruger, har kendskab til betalingsapps og rejseplanen. Derudover forventer vi, at du er udadvendt, har let til smil og er god til at kommunikere.
Du får gode kolleger, en grundig oplæring og en hverdag med fuld fart på.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.

Ansøgning
Du kan søge stillingen ved at sende din ansøgning via linket nederst på siden.
Ansøgningsfrist er den 1. oktober 2020, kl. 12.00. Ansættelsessamtaler planlægges afholdt løbende.


Tiltrædelse er nu eller hurtigst muligt.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lone Winther på telefon 87 40 82 21.


Stillingen er ikke aktiv