Bestillingsmodtager til Midttrafiks Flextrafik
Serviceminded og med fokus på kunderne, hvor du får mulighed for at gøre brug af dine kompetencer indenfor kundeservice og vejledning af kunder i digitale bestillingsplatforme.
Er du fleksibel og serviceorienteret i din opgaveløsning, og kan du bevare overblikket og humøret i pressede situationer? Vil du være en del af en engageret afdeling med fokus på høj kvalitet og rettidig service, hvor fokus altid er på kunderne?
Midttrafiks Flextrafik søger 1 medarbejder til bestillingsmodtagelsen. Der er tale om en midlertidig 37 timers stilling med tiltrædelse d. 1. maj 2024 eller hurtigst derefter. Stillingens varighed er 1 år. Stillingen er en ”flyver” stilling, hvilket vil sige, at du ikke indgår i et fast vagtrul, og så vidt muligt skal dække ydervagter i forbindelse med ferieafvikling mv. i afdelingen.
Du bliver en del af en engageret afdeling med fokus på høj kvalitet og rettidig service, hvor fokus altid er på kunderne.
Hos Midttrafik brænder vi for, og arbejder kontinuerligt med at forbedre og udvikle flextrafikken og den kollektive trafik og samtidig skabe gode kundeoplevelser.
Vi bestiller handicapkørsel for Regionens visiterede borgere, og vi bestiller og rådgiver om flextur, flexbus og plustur, der er en del af den kollektive trafik f.eks. i tyndt befolkede områder.
Flextrafik koordinerer i alt ca. 1.000.000 ture om året.
Jobprofil
Din opgave er – i samarbejde med 10 engagerede kolleger samt en studentermedhjælper - telefonisk modtagelse af kørselsbestillinger fra kunder. Du opretter alle bestillingerne i vores it-system PLANET. Du skal sætte dig ind i og løbende være opdateret på rejseregler og – bestemmelser og kan omsætte din viden til konkret og kompetent vejledning af vores kunder.
Du skal ligeledes kunne yde kompetent vejledning til vores kunder omkring digitale bestillingsplatforme – herunder bestilling og oprettelse til Flextrafiks Web, App og Rejseplan.
Vores forventninger
- Du har erfaring fra anden kundevendt funktion, hvor telefonisk betjening af kunder er omdrejningspunktet, og hvor der oftest er stor travlhed
- Du har flair for brug af IT-systemer, og du evner at vejlede Midttrafiks kunder i brugen af digitale bestillingsplatforme
- Du er begejstret og engageret, og du trives bedst i en travl og omskiftelig hverdag, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok
- Du brænder for at yde god kundeservice, og du evner at sætte dig i kundens sted
- Du har rigtig gode kommunikationsevner, og kommunikerer positivt og sætter en ære i, at sikre at vores kunder altid får en god oplevelse
- Du er positiv i din udstråling og adfærd, og du kan bevare overblikket og det gode humør i pressede situationer
- Du evner at tage selvstændige beslutninger
- Du bidrager konstruktivt til det gode samarbejde – både internt og eksternt
Bliv en del af et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt
Du får dygtige og søde kollegaer, der glæder sig til at tage godt imod dig.
Du indgår i en vagtplan med arbejdstid mellem kl. 7.50 – 16.10 på hverdage.
Vi har en frokostordning.
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.
Stillingen ønskes besat pr. 1. maj 2024 eller snarest derefter.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Merete Lundgård Nielsen på telefon 87 40 83 14 ml. kl. 8.00 – 14.00 på hverdage.
Ansøgning
Stillingen kan søges via linket nederst på siden.
Ansøgningsfrist er den 22. marts 2024, inden kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på
https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik
Privatlivspolitik
Privatlivspolitik – når du søger job hos Midttrafik
_____________________________________________________________________________________
Din nye arbejdsplads:
Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.
Stillingen er ikke aktiv