Bestillingsmodtagere til Flextrafik – Servicemindet og med fokus på kunderne

Er du fleksibel og serviceorienteret i din opgaveløsning, og kan du bevare overblikket og humøret i pressede situationer? Vil du være en del af en engageret afdeling med fokus på høj kvalitet og rettidig service, hvor fokus altid er på kunderne? Så er du måske en af Midttrafiks nye medarbejdere til bestillingsmodtagelsen i Flextrafiks Servicecenter.

Flextrafik søger pr. 1. januar 2018 en ny medarbejder på 25 timer pr. uge i en tidsbegrænset ansættelse på et år, frem til den 31.12.2018. Flextrafik søger ligeledes pr. 16. januar 2018 en ny medarbejder på 31 timer pr. uge i en fast stilling.

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er en organisation i konstant udvikling, hvor der i de kommende år vil blive øget fokus på digitalisering. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også et fagligt inspirerende miljø.

Jobprofil
Hos Midttrafik brænder vi for, og arbejder kontinuerligt med at forbedre og udvikle flextrafikken og den kollektive trafik og samtidig skabe gode kundeoplevelser.

Region Midtjylland bruger bl.a. Midttrafik til at udføre den siddende Patienttransport og for kommunerne koordinerer vi mange special- og fællestransporter.

Flextur og Flexbus er en del af den kollektive trafik f.eks. i tyndt befolkede områder.

Flextrafik koordinerer i alt ca. 950.000 ture om året. I Flextrafiks Servicecenter modtages årligt ca. 180.000 telefonopkald.

Din opgave er – i samarbejde med 11 kolleger samt studentermedhjælpere - telefonisk modtagelse af kørselsbestillinger fra kunder. Det gælder alle bestillinger inden for handicapkørsel, Flextur og Flexbus. Du opretter samtidig bestillingerne i vores it-system PLANET. Du skal sætte dig ind i og være opdateret på rejseregler og – bestemmelser og kan omsætte din viden til konkret og kompetent vejledning af vores kunder. Du skal ligeledes vejlede vores kunder i brugen af online/app bestilling.

Vores forventninger
Du er begejstret og engageret, og du trives bedst i en travl og omskiftelig hverdag, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok.

· Du brænder for at yde god kundeservice

· Du er indstillet på at indgå i en vagtplan i tidsrummet mellem kl. 06.50 – 17.10 på alle hverdage

· Du har erfaring fra et call center og/eller anden kundevendt funktion, hvor telefonisk betjening af kunder er omdrejningspunktet

· Det er en betingelse at du har god IT-forståelse

· Du har rigtig gode kommunikationsevner, og kommunikerer positivt og sætter en ære i, at sikre at vores kunder altid får en god oplevelse.

· Du behersker engelsk i skrift og tale

· Du kan begå dig i forhold til mange forskellige aktører

· Du er positiv i din udstråling, din adfærd og kommunikation, og kan bevare overblikket og det gode humør i pressede situationer

· Du er selvstændig, træffer hurtige og korrekte beslutninger og tør tage ansvar for opgaverne

· Du bidrager konstruktivt til det gode samarbejde – både internt og eksternt


Vi tilbyder
Du bliver en del af et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige kolleger. Der er gode arbejdsforhold med blandt andet frugt- og kantineordning og massageordning.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst med KL.

Ansøgning
Stillingen kan søges via linket nederst på denne side.

Ansøgningsfrist er den 10. november 2017, kl. 12.00. Starttidspunkt er henholdsvis den 2. og 16. januar 2018 eller snarest derefter.

Ansættelsessamtaler planlægges afholdt i uge 47.

I rekrutteringsprocessen samarbejder Midttrafik med en ekstern konsulent til udarbejdelse af profiltest.


Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Merete Lundgaard Nielsen på telefon 87 40 83 14.

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på Facebook.com/midttrafik.dk

Stillingen er ikke aktiv