Studentermedhjælper til afdelingen for Kontrakter hos Midttrafik
Er du interesseret i offentlige udbud og kontraktopfølgning? Vil du gerne opnå praktisk erfaring i en dynamisk organisation, hvor du får mulighed for at understøtte store, strategisk vigtige projekter og bidrage til udviklingen af fremtidens kollektive trafik i Region Midtjylland? Så er stillingen som studentermedhjælper i vores kontraktafdeling måske noget for dig.
Om jobbet
Som studentermedhjælper vil du få en central rolle i at assistere vores udbudskonsulenter og kontraktmedarbejdere med blandt andet:
- Opfølgning på kontrakter og sikre, at leverandørforpligtelser overholdes
- Deltagelse i forberedelsen af udbudsmateriale og evaluering af tilbud
- Analyse og bearbejdning af data i forbindelse med kontraktstyring
- Administrative opgaver og dokumenthåndtering
Vi tilbyder
- En unik mulighed for at få praktisk erfaring inden for offentlige udbud og kontraktstyring
- Et lærerigt studierelevant arbejde med fleksible arbejdstider
- Et engageret og professionelt team, som arbejder tæt sammen for at sikre høj kvalitet i vores udbud og kontrakter
Om dig
- Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, fx jura, økonomi, offentlig administration eller lignende
- Du har en analytisk tilgang og en struktureret arbejdsmetode
- Du har interesse for det juridiske og økonomiske aspekt af udbud og kontraktstyring
- Erfaring med Excel og grundlæggende talforståelse er en fordel
- Du har gåpåmod, er engageret og har en god evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar
Arbejdstid og ansættelsesforhold:
Stillingen er ca. 15-20 timer om ugen, med mulighed for fleksible arbejdstider i eksamensperioder.
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.
Ansøgning
Stillingen søges via linket nederst på siden. Vi ser frem til at høre fra dig.
Ansøgningsfrist er den 10. december 2024 kl. 12.00, men samtaler vil blive holdt løbende så send din ansøgning allerede i dag!
Ansættelsestidspunktet er hurtigst muligt.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder for Kontrakter, Christina Meiner Tästensen, på tlf. 2491 4780 eller cmt@midttrafik.dk
Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik
Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik og flextrafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse.
Vi er 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører, om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også et fagligt inspirerende miljø.