Vil du sætte dit præg på fremtidens kollektive trafik?
Midttrafik søger en skarp og alsidig AC medarbejder

Ønsker du at være en del af en uformel og udviklingsorienteret arbejdsplads, der lægger vægt på høje faglige standarder, kompetent rådgivning og ikke mindst arbejdsglæde? Midttrafik søger nu en AC medarbejder til en 37-timers stilling i afdelingen Kontrakter.

Der er fokus på den kollektive trafik som aldrig før. Den kollektive trafik skal både være effektiv, drives omkostningsbevidst, have en høj kvalitet for kunderne og gennemføres miljøvenligt. Sammen med dine nærmeste kolleger skal du hjælpe til at sikre, at alle områder prioriteres bedst muligt. Men der ligger mange flere spændende opgaver til dig, der kan og vil.

Udfordringer der venter på dig
Du får blandt andet ansvar for at gennemføre udbud af kollektiv bustrafik og Flextrafik. Det sker i tæt samarbejde med dine kolleger og i dialog med Midttrafiks ejere, kommunerne i Region Midtjylland. Du varetager udbuddet fra A-Z, fra de første opstartsmøder, over politisk rådgivning, til endelig indgåelse af kontrakter.

Du har undervejs gode muligheder for at sætte dit eget præg på processen. Da vi er et fagligt bredt funderet team med stor erfaring, vil du naturligvis få kvalificeret sparring fra dine nærmeste kolleger. Og til slut nyder du glæden ved at se resultatet af dit arbejde, når miljøvenlige busser og biler kører i gaderne.

Du får desuden en bred vifte af forskellige opgaver og projekter af både fast og midlertidig karakter. Dette kan for eksempel omfatte rådgivning af kolleger, opfølgning overfor kontraktholdere, udvikling af nye tiltag, udarbejdelse af aftaler samt repræsentation af Midttrafik i tværfaglige samarbejdsfora.

Vi er dine nye kolleger
Du bliver medarbejder i Kontrakter, der blandt andet varetager indkøb og kontraktopfølgning, samt yder juridisk sparring og politisk rådgivning. Afdelingen består af en leder og seks medarbejdere og er kendetegnet ved en uformel omgangstone, samarbejde, plads til forskellighed og en evig søgen efter at forbedre, hvor det er muligt. Dine idéer og gode forslag er også velkomne!

Du får en bred kontaktflade i forbindelse med dine arbejdsopgaver. I Midttrafik kommer du til at samarbejde både med direktion, ledere og medarbejdere i hele organisationen. Herudover får du en bred berøringsflade med både eksterne samarbejdspartnere og kommunale forvaltninger i hele Region Midtjylland. Endelig deltager vi i faglige sparringer og samarbejder med kolleger i de andre trafikselskaber rundt om i Danmark.

Der er derfor gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

Dine kvalifikationer
Dine indgange til stillingen kan være mange. Du har dog en uddannelse på kandidat- eller bachelorniveau, og du har opnået mindst et par års erfaring fra en anden stilling, som du nu kan drage nytte af hos os.
Derudover leder vi efter en kollega, der højst sandsynligt
· er vant til at styre egne projekter og opgaver
· er god til at formidle budskaber til såvel politikere og direktioner, store busselskaber og mindre vognmandsselskaber i såvel skrift som tale
· har gennemslagskraft og gå-på-mod
· har lyst at arbejde analytisk og projektorienteret
· yder rådgivning med et smil på læben
· har en fleksibel tilgang til opgaverne og hverdagen
· er fyldt med engagement og bidrager med godt humør

Vi forventer ikke, at du har erfaring med udbud eller kollektiv trafik, men du skal være positivt indstillet på at blive bekendt med begge områder.

Vi tilbyder
Du bliver en del af et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige kolleger. Der er gode arbejdsforhold med blandt andet frugt- og kantineordning, massageordning, mulighed for hjemmearbejde samt en fornuftig balance mellem job- og familieliv.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst med KL.


Ansøgning
Stillingen kan søges via linket nederst.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til funktionsleder, Thomas Dalgaard Mikkelsen på tlf. 22 77 34 93 eller på mail
tdm@midttrafik.dk.

Send din ansøgning til os senest søndag d. 30. januar 2022. Ansøgninger vurderes løbende.

Første samtale holdes virtuelt den 7. februar og anden samtale holdes 22. eller 23. februar. Hvorvidt anden samtale afholdes virtuelt eller fysisk besluttes senere. Inden 2. samtale gennemfører udvalgte ansøgere en test hos et eksternt rekrutteringsfirma.

Tiltrædelse forventes at ske senest per 1. april 2022.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med KL.

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik


Om Midttrafik
Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.

Stillingen er ikke aktiv