Medarbejder til Kundeservice
Er du drevet af lysten til at give kunden den bedste service, og trives du i en hverdag, hvor en god skriftlig kommunikation er i højsædet? Så er denne stilling noget for dig.
Midttrafik søger en udadvendt og serviceminded administrativ medarbejder til vores Kundeservice afdeling.
I Kundeservice besvares alle Midttrafiks kundehenvendelser – fra generelle spørgsmål om billetpriser, til klager over forsinkelser. Vi betjener kunderne skriftligt, telefonisk og personligt. Afdelingen består af to grupper. Den ene gruppe er placeret i Midttrafiks Kundecenter, der har til huse på Rutebilstationen i Aarhus C. Her er opgaverne personlig kundevejledning samt en del telefonisk support. Den anden gruppe er placeret i Midttrafiks hovedkontor på Søren Nymarks Vej i Højbjerg. Her varetages sagsbehandlingen i forbindelse med skriftlige kundehenvendelser og billetkontroller, samt en række andre opgaver. Du vil blive en del af den administrative gruppe på Søren Nymarks Vej.
Midttrafik har ca. 110 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive på alle niveauer i organisationen, og vi spørger ofte kunder og leverandører, om vi gør det godt nok.
Jobbet
Du bliver en del af et mindre team, hvor fleksibilitet, et godt humør og omstillingsparathed er vigtigt.
Dine primære opgaver vil være:
Besvarelse af skriftlige kundehenvendelser
Opfølgning med eksterne samarbejdspartnere
Support på facebookhenvendelser
Diverse administrative opgaver
Din baggrund
Du har en relevant kontoruddannelse og erfaring fra en lignende stilling, hvor skriftlig kundeservice har været omdrejningspunktet i dit arbejde. Har du erfaring med håndtering af engelske kundehenvendelser, vil det være en fordel. Du er vant til at arbejde med IT, og du er god til og glad for at formulere dig skriftligt. Erfaring med trafikselskaber er ikke et krav.
Størstedelen af de henvendelser du skal besvare vil være kundeklager. Du skal derfor gerne være vant til at betjene kunderne med et smil på læben, og have en positiv tilgang til kundeservice generelt. Du skal kunne bevare overblikket og arbejde struktureret med dine opgaver – også i travle perioder. I jobbet skal du kommunikere med både interne og eksterne samarbejdspartenere, og det er derfor vigtigt, at du er professionel og målrettet i din kommunikation.
Vi tilbyder
Et spændende job i et uformelt arbejdsmiljø
En grundig oplæring
Gode arbejdsforhold med blandt andet flextid, kantine- og frugtordning, massageordning
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og med mulighed for kvalifikationstillæg
Ansøgning
Stillingen kan søges via linket nederst på denne side
Samtaler afholdes løbende, og der ønskes ansættelse hurtigst muligt. Sidste frist for indsendelse af ansøgninger er den 21. december 2016 kl. 12.00.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder for Kundeservice Laura Thomsen på
lat@midttrafik.dk
eller telefonnr. 8740 8355.
Midttrafik vil levere det bedste produkt til kunden og indgå i det bedste samarbejde med leverandørerne.
Kunden er i fokus i alle led, og det er derfor afgørende, at du er kundeorienteret og serviceminded.
Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse.
Vi er 110 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører, om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.
Du kan læse mere om Midttrafik på
www.midttrafik.dk
Stillingen er ikke aktiv