Servicemindet fagcoach med kunderne i fokus
til Flextrafiks Servicecenter

Om stillingen

I rollen som fagcoach får du ansvaret for at hjælpe dine kollegaer med at yde den bedste kundeservice for de kunder, som ringer ind og bestiller Flextrafik. Dette indebærer, at du opnår stor viden om Flextrafik. I Servicecentret modtager vi bestillinger til Flextur, Flexbus og handicapkørsel.

Du vil også være ansvarlig for at udarbejde vagt- og ferieplaner, herunder løbende optimering. For at have fingeren på pulsen, vil du som fagcoach også være en del af vagtrullet i Servicecentret og hjælpe dine kollegaer med at tage imod kundernes bestillinger.

Lidt om os

Flextrafik er et supplement til den almindelige kollektive trafik, og hos Midttrafik brænder vi for, og arbejder hele tiden på, at forbedre og udvikle flextrafikken og den kollektive trafik, samtidig med at vi skaber gode kundeoplevelser.

Region Midtjylland bruger bl.a. Midttrafik til at udføre den siddende Patienttransport og for kommunerne koordinerer vi mange special- og fællestransporter.

Flextur, Flexbus og Plustur er en del af den kollektive trafik, fx i tyndt befolkede områder.

Flextrafik koordinerer i alt ca. 1.000.000 ture om året, og i Flextrafiks Servicecenter modtages årligt ca. 180.000 telefonopkald.

Dine opgaver er:

  • At udarbejde vagt- og ferieplaner og løbende optimere disse ud fra kald
  • At være primær person til at få dækket vagter ved sygdom ol.
  • At udarbejde materialer til ugentlige målstyringsmøder
  • At være primær fagperson for kollegaer, herunder supervisere og coache
  • At indgå i Servicecenterets vagtrul
  • Ikke at have lederansvar

Vi søger dig, som:
  • Er omstillingsparat, og har interesse i at hjælpe med den løbende udvikling af afdelingen
  • Er initiativrig, og vil undersøge og støtte op om nye muligheder, herunder fokus på digitale frem for manuelle løsninger
  • Sætter dig ind i og altid er opdateret på Flextrafik rejseregler og –bestemmelser, samt kan omsætte din viden til konkret og kompetent vejledning af kollegaer og vores kunder
  • Oparbejder et solidt kendskab til vores IT-system, Planet, som alle trafikselskaberne i Danmark bruger
  • Brænder for at yde god kundeservice
  • Har erfaring fra et callcenter og/eller anden kundevendt funktion, hvor telefonisk betjening af kunder er omdrejningspunktet
  • Har stærke kommunikationsevner i skrift og tale
  • Kommunikerer positivt og sætter en ære i at sikre, at vores kunder altid får en god oplevelse
  • Er selvstændig, træffer hurtige og korrekte beslutninger og tager ansvar for dine opgaver
  • Har forståelse for sammenhænge i den kollektive trafik
  • Er begejstret og engageret,
  • Trives bedst i en travl og omskiftelig hverdag, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok

Stillingen som fagcoach er på 37 timer pr. uge, og du indgår som en del af et vagtplanrul i tidsrummet mellem kl. 06.50 – 17.10 alle hverdage.

Vi tilbyder:

Du bliver en del af et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige kolleger. Der er højt til loftet og gode arbejdsforhold med bl.a. frugt-, kantine- og massageordning og betalt frokostpause.

Som ansat ved Midttrafik tilbydes du også et frikort til alle Midttrafiks busser, letbanen og Lemvigbanen, som du kan benytte til og fra arbejde.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst med KL.

Praktisk information

Du kan søge stillingen via linket nederst på denne side.

Ansøgningsfristen er den 6. september 2019, kl. 12.00. Ansættelses dato efter aftale.

Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 38/39.

I rekrutteringsprocessen samarbejder Midttrafik med en ekstern konsulent til udarbejdelse af profiltest.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Merete Lundgaard Nielsen på telefon 87 40 83 14. Grundet ferie kan MLN ikke træffes i perioden 23.8.2019 – 30.8.2019.

Hvem er vi?

Flextrafik er den del af Midttrafik.

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politiske bestyrelse.

Vi er ca. 140 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om deres tilfredshed med Midttrafik.

Midttrafik er en organisation i konstant udvikling, og i de kommende år øger vi vores fokus på digitalisering.

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på Facebook.com/midttrafik.dk

Stillingen er ikke aktiv