Midttrafiks Kundeserviceteam søger 4 erfarne kundeservicemedarbejdere

Er det dig, der giver kunderne den bedste service og skaber smil på læben? Så er det dig, vi har brug for!

Du er energisk, udadvendt og serviceminded og kan holde humøret højt, selv når tingene er lidt hektiske. Sammen med dine kollegaer vil du være med til at skabe en super serviceoplevelse, som kunderne husker.

Lyder det som noget for dig? Har du erfaring med kundeservice og lyst til at være en del af et dygtigt team? Så skal du helt sikkert sende os en ansøgning!

Om os
Kundeserviceteamet er en del af afdelingen Kunder & Marked. Vi består lige nu af en teamleder og 16 kundeservicemedarbejdere.
Vi sikrer, at vores kunder altid oplever imødekommenhed og professionalisme. Arbejdsdagen er fyldt med varierede opgaver med varetagelse af telefonekspedition, besvarelse af mundtlige og skriftlige kundehenvendelser – herunder også via Facebook – og personlig vejledning af kunderne.

På Aarhus Rutebilstation er der salgs- og vejledningsaktiviteter, hvor vi hjælper kunderne med deres spørgsmål og ønsker. Vores mobile kundeservice rykker ud til flere byer og er med til at sørge for, at vores kunder får den bedst mulige oplevelse.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og erfaring fra en lignende stilling, hvor kundeservice har været i centrum. Det er vigtigt for os, at du behersker dansk og kan begå dig på engelsk både mundtligt og skriftligt, så du kan kommunikere med alle kunder.

Du er vant til at navigere sikkert i en travl og omskiftelig hverdag, hvor samarbejde og fælles indsats er nøglen til succes. Din IT-forståelse er god og du har erfaring med sociale medier som Facebook.

Det er et krav, at du har kørekort til personbil (B), da du også bliver en del af Midttrafiks mobile kundecenter, som kører ud i hele regionen.

Du er imødekommende over for kunder og kollegaer, som mødes med positiv energi og du trives med at vejlede og hjælpe kunder både over telefonen, ansigt til ansigt og skriftligt.

Vi tilbyder
Du får mulighed for at komme helt tæt på vores kunder og høre, hvordan de oplever vores service – en unik chance for at bidrage til forbedringer og innovation.
Arbejdsmiljøet er inspirerende og dynamisk og der er plads til faglig udvikling og sparring samt en grundig oplæring, så du føler dig godt klædt på til opgaverne, og du vil ikke blive overladt til dig selv.

Vores beliggenhed giver nem adgang til buslinjer, og hvis du kommer i bil, har du adgang til parkeringsplads med mulighed for opladning af elbil. Din cykel har vi også plads til, da mange af Midttrafiks medarbejdere cykler på arbejde.

Stillingerne er på 37 timer og arbejdstiden ligger inden for vores åbningstid, som varierer hen over ugens 5 hverdage.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.

Ansøgnings- og rekrutteringsproces
Send os meget gerne dit CV hurtigst muligt. Vi behøver ikke en ansøgning, men du skal medsende dine svar på nedenstående spørgsmål:

  1. Hvorfor har du søgt netop denne stilling, og hvad finder du mest interessant ved rollen?
  2. Hvordan vil du skabe god service overfor vores kunder?
  3. Hvordan vil tidligere kollegaer og kunder beskrive dig?
  4. Hvilken erfaring har du med telefonisk, personlig og skriftlig kommunikation med kunder?
  5. Hvilken type ledelse og leder bringer det bedste frem i dig?
  6. Hvordan bidrager du til godt kollegaskab i afdelingen?
Ansøgningsfristen er den 20. juni 2025 inden kl. 12.00.
Vi holder dog løbende samtaler og lukker stillingen, når de rigtige kandidater er fundet. De fire stillinger ønskes besat som følger:
  • Stilling 1: 14. juli 2025
  • Stilling 2: 1. august 2025
  • Stilling 3: 18. august 2025
  • Stilling 4: 1. september 2025

Du kan søge stillingen via linket nederst på siden.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder for Kundeservice, Emma Købke Rager, på telefon 87 40 82 74 eller på mail
ekr@midttrafik.dk.
Telefontid for spørgsmål til stillingen: Mandag til torsdag - kl. 09.00-10.00.

Om din nye arbejdsplads
Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er 140 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling.

Læs mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk. Du kan også følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Søg stilling