Regnskabsassistent Skarp profil med stor systemforståelse samt øje for både proces og detalje

Midttrafiks økonomiafdeling har travlt, og der kommer nye opgaver til. Vi mangler derfor endnu en dygtig medarbejder 20 timer ugentligt, primært til afregning af vognmænd.

For at trives godt i funktionen skal du

ü Have god talforståelse
ü Have lyst til en specialistrolle med arbejde i både fag- og økonomisystem
ü Have ben i næsen, og kunne yde god service
ü Kunne arbejde selvstændigt og samtidigt kommunikere med andre faggrupper i organisationen.

I Midttrafiks økonomiafdeling på 16 dedikerede medarbejdere har vi godt humør og indbyrdes samarbejde i højsædet og med det som basis, klarer vi i fællesskab både deadlines og travle perioder. Det er tilladt at udfordre både sig selv og hverdagens processer i en åben dialog.

Stillingens primære opgave er afregning af vognmænd til en fast månedlig deadline og i den mellemliggende periode er der dialog med leverandører og kolleger samt systemarbejde. Der vil også kunne forekomme andre ad hoc-opgaver af regnskabsmæssig karakter. Vi sikrer den nødvendige oplæring undervejs i opgaverne.

Jobbet

Dine primære ansvarsområder består af:

• Månedlig afregning af busselskaber, og dertilhørende kontakt med leverandørerne
• Samarbejde med andre afdelinger og trafikselskaber
• Bidrage til optimering af procedurer og processer
• Afstemnings og ad hoc-opgaver

Din baggrund

· Du har en relevant regnskabsuddannelse som Merkonom, finsansøkonom eller lignende
· Du har solid forståelse for it-systemer – såvel fagsystemer som Office pakken
· Du er målrettet, sikrer fremdrift og trives med et selvstændigt arbejde, hvor du tager ejerskab for dine opgaver, overholder deadlines og altid leverer høj kvalitet.
· Du arbejder med systematik og ordenssans samtidigt med du kommunikerer og samarbejder
· Du har interesse for og evne til at tilegne dig viden om vores produkter og systemer
· Du er serviceminded, og har lyst til at yde det bedste for vores kunder og samarbejdspartnere.
· Du har en god og smittende energi, samt en positiv indstilling til hverdagen.
· Du kan skrive og tale engelsk

Vi tilbyder
Du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige kolleger og masser af spændende opgaver. Der er gode arbejdsforhold med blandt andet flextid. Herudover også kantine- og frugtordning og massageordning, hvilket dog er suspenderet i øjeblikket grundet covid-19.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.
Det kan blive aktuelt at stillingen på et senere tidspunkt udvides med flere timer.

Ansøgning
Stillingen kan søges via linket nederst på siden.

Ansøgningsfrist er den 5. februar 2021 kl. 12.00.
Vi forventer at afholde samtaler den 10. februar 2021. Der kan forekomme personlighedstest i forløbet.

Tiltrædelse er hurtigst muligt, dog senest den 1. april 2021.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomichef Lone Litvak på telefon 29 25 07 45.


Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er 125 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også af et fagligt inspirerende miljø.

Stillingen er ikke aktiv