Administrativ koordinator til direktionssekretariatet i Midttrafik

Vil du være med til at sikre god betjening af den øverste ledelse i Midttrafik med særligt fokus på intern koordinering? Er du samarbejdsorienteret, har organisatorisk forståelse og kan du lide at have styr på detaljerne? Så er du måske den administrative koordinator, vi søger til direktionssekretariatet i Midttrafik.

Vi søger en erfaren, fleksibel og struktureret koordinator, som har det bedst i en administrativ og koordinerende rolle. En koordinator, som synes, at det er sjovt at gå på arbejde i et miljø, hvor tingene går stærkt, hvor der ofte er korte deadlines, og hvor vi har fokus på at løse opgaverne i fællesskab på tværs af sekretariatet og oftest i samarbejde med kolleger i andre afdelinger.

Midttrafik er en udviklingsorienteret organisation, hvor der ikke er langt fra beslutning til handling. Vi garanterer dig en varieret og spændende hverdag med høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen. Du får ansvaret for en række forskellige opgaver og en bred berøringsflade i hele organisationen og til eksterne samarbejdspartnere. Du kommer til at arbejde tæt på ledelsen og bliver en del af direktionssekretariatet, hvor vi er 12 kolleger, som arbejder med mange forskellige opgaver og gerne hjælper til på tværs af opgaveområder.

De primære opgaver vil være bl.a.:

· Koordinere opgaver i vores ESDH-system TeamShare sammen med en kollega i direktionssekretariatet, herunder dialog og samarbejde med ESDH-superbrugergruppe og identificere muligheder for effektivisering af arbejdsgange gennem TeamShare.

· Leverandør- og aftalestyring

· Forestå afleveringer af data til Rigsarkivet

· Klargøring og udsendelse af bestyrelsesmateriale

· Have ansvar for lokaleplan og kontorfordelinger

· Stå for større indretningsprojekter og ombygninger

· Sekretariatsfunktion/forefaldende administrative opgaver

Du er god til at styre og overskue komplekse processer med mange aktører, har blik for detaljen, tager ansvar for og kan prioritere i dine opgaver. Samtidig er du vedholdende og løsningsorienteret og kan bevare overblikket i en til tider meget omskiftelig hverdag.

Du sætter pris på det gode samarbejde og har lyst til at indgå i et direktionssekretariat, hvor opgaverne er mange, ambitionerne er høje og humøret godt. Du bliver samtidig en del af et sekretariat med en seriøs og serviceorienteret tilgang til arbejdet og med en uformel omgangstone.

Din profil

Du har erfaring fra en lignende funktion med og en relevant kontoruddannelse. Måske har du arbejdet som koordinator, sekretær eller PA, og du vil gerne være med til at udføre ledelsens beslutninger. Du kan lide at beskæftige dig med de interne forhold og administration i en organisation som Midttrafik og vil helst have en alsidig opgaveportefølje.

Vi forventer, at du

· Er serviceorienteret, imødekommende og har gode samarbejdsevner

· Sætter en ære i at sætte dig ind i Midttrafik som organisation

· Er selvstændig, struktureret og systematisk i din arbejdsform

· Er omstillingsparat og kan skabe overblik - og bevare det, når tingene går stærkt

· Kan anvende diverse it-programmer ubesværet (eksempelvis First Agenda, Prisme eller andet økonomisystem og gængse Office programmer)

· Har et godt humør og lyst til at bidrage til den gode stemning på din arbejdsplads.

Vi tilbyder

I Midttrafik er der ikke langt fra medarbejdere til direktionen. Du bliver en del af en virksomhed, som gerne vil udvikle sig og hele tiden sikre, at organisationen er i topform, så kunderne i den kollektive trafik får det bedst mulige produkt for pengene.

Du får et stort ansvar, og der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige kolleger og masser af spændende opgaver. Et sekretariat, hvor vi betjener direktion og bestyrelse, og løser en lang række andre opgaver både internt og eksternt. Du får altså kolleger med mange forskellige kompetencer, og vi sætter en ære i at hjælpe og supplere hinanden på tværs af opgaveområder.

Der er gode arbejdsforhold med blandt andet flextid, mulighed for hjemmearbejde samt kantine- og frugtordning, massageordning m.m. Der er også mulighed for at tilpasse stillingen til den rette kandidat på 30-37 timer.

Samtaler og ansættelse

Stillingen søges via linket nederst på siden.

Tiltrædelse ønskes snarest muligt og senest pr. 1. oktober 2022.

Vi indkalder løbende til samtale.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Bodil Møller, telefon 8740 8204.

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på https://Facebook.com/midttrafik.dk og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Midttrafik samarbejder med ekstern rådgiver i ansættelsesprocessen.

Din nye arbejdsplads

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også et fagligt inspirerende miljø.

Søg stilling